164

det är alltid samma sak. så fort jag hoppat upp i sängen så trillar nåt ner så jag måste gå ner och hämta det. eller så glömmer jag något. men det är verkligen alltid något. man har aldrig turen att deet blir bra direkt och att man kommer ihåg allt på första försöket.
neej då!
dagens störmoment är att jag har spillt ut en hel jävla påsen chips i sängen. fick bort det mesta, men det är fortfarande massa små irriterande småsmulor kvar. jag orkar inte hämta dammsugaren. antar att jag får skylla mig själv. men jag orkar inte.
Idag har jag shoppat, ett par jeans och en jättestor vit tee, eller klänning eller va de nu ska föreställa. grymt myspys. men om jag känner mig själv rätt, vilket jag förhoppningsvis gör, så lär det vara en orange/gul fläck mitt på magen.
jag kommer inte kunna ha den en dag utan att jag spiller ner den, jag sätter min högra skinka på det.
dags för tandborstning och duntäcke. och chipssmulor. :@


hhh

you

www

letters

RSS 2.0