107

Eller skicka hit en yrkesmördare eller whatever. Men fort som fan.
Min syster har satt på sin Ola Svensson skiva.
" Sending in an sos lalalalalaaallalalalllallalalalalala"
"do you feel like I feel not blavlalvllblalba"
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhh
aaaaaaaabhjadaaaaurhgfjashdbgljahsntcakjxfmalsöuetn uwagcb fkjbsackwoonrxmmgfahsdbfkcnrlass.
- Jag tar den från början igen tror jag. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad är min systers problem. T_T Ja dör! ! !
Skicka hit en jävla mördare NU! PÅ momangen. För jag klarar inte av en minut till med smöraren Ola. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... osv.


-30 minuter senare->
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. "sending you an sos" eller säger han sending you an sms? Aja, shit the same. Nu går jag och hänger mig i ett lakan.

Palla med och leva i en jävla musikstudio. GAAAAAAAAAAAAAAAH. Hennes sångröst är ju fan värre än min. Och det är en merit ska jag säga er. Geeeeeeeeez hur lång är den här skiva egentligen? Hmmm, "Repeat knappen" knappen lyser. Hmmm. Jag tror bestämt att jag ska gå och läxa upp syrran och lära henne vad man ska lyssna på..

Later


hhh

you

www

letters

RSS 2.0