147

jag har så tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kommer inte in på rummet, för stökigt. Kommer inte in i vardagsrummet, päronen kollar film, kommer inte in i deras sovrum, brossan sover där, kommer inte in någon stans. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och msnlistan har aldrig varit så här torr. Jag tror jag dör.
Fullt seriöst. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. !!! Hjälp mig, nårra förslag. Inte för att någon skulle svara precis. Ni är för dåliga på att skriva kommentarer, vet ni det?
Det är ni.
Läs izabells senaste inlägg, LÄSVÄRT. Det stämmer också, det är de tragiska. Waoa gonatt med er tråkmånsar.

Postat av: Izabell

Men hallå, det finns ju kätte mycket att göra, baka lite? eller storstäda, jävligt nice efteråt! hum, underhåll dina syskon :P? ring nån, gå ut i stan, onlineshoppa?
Puss

2008-01-19 @ 12:38:34
wwwhttp://kapewpew.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0