97

Hej där ute. Hade lite problem med att få till en fyndig rubrik så, kör på en totalt meningslös.
Idag, gick jag upp onaturligt tidigt. Klockan 6 ringde mobilen, och fy fan vilket helsike det var att komma upp. Hade legat och hostat hela natten och sovit ca 2-3 timmar. Shiet, jag var dödstrött när jag gick utanför dörren. När jag såg resten av familjen ligga och snusa under täcket blev jag arg. Varför ska dom få sova??? Så därför ringde jag och väckte dom vid 7tiden. Rätt åt dom. Mouahahha.
Fick åka hem tidigare från träningen, sjuker. Har ont i halsen och hostar. Jisch, intesiva utomhus-shower i knappt märkbara kläder har satt sina spår. Och min kropp försöker tydligt förklara för mig att jag ska hoppa ner under täcket och ta en power nap eller två. Eller tre. Mhmh, ska nog sätta på nån film, undrar vilken bara... Har inte precis nån favoritfilm eller så... Har ni någon favoritfilm?
Okej, tänkte tråka ut er med en liten "dagens lista"

Dagens humör: Trött
Dagens mående: Kääss
Dagens borde: Städa i min garderob
Dagens frisyr: Rufsigt, baaad hairday
Dagens klädsel: Hemma-outfit
Dagens planer: Kolla film
Dagens materiella vill ha: Klääder!!!
Dagens längtan: Sommar
Dagens fundering: Varför det snöade i morse, men inte på julafton... Varför just idag liksom..
Dagens beroende: Datorn, vatten
Dagens tråkigaste: Sjuk
Dagens tidning: ingen
Dagens låt: Alicia Keys - No one.. HAH! äntligen har jag fått den ur huvudet! Den har suttit där sen den 23 december.

Postat av: Sophia

Här nämner man inte sin bästa väns namn att man fyller år nä,

2008-01-02 @ 17:07:31

hhh

you

www

letters

RSS 2.0