101

Hej hej. Ni som brukar vara här inne och tjuvkika ser kanske att jag har ändrat om lite i utseendet. Jag har köpt mig lite smarthet och lyckats fixa en personlig blogg.
Och även om jag är nybörjare, erkänn att det blev ganska tjusigt? Ah jag visste väl att ni skulle tycka det. :D

Den här dagen har gått åt till endast en sak, nämligen att chilla . Har tagit det lugnt, badat, bakat superduper mumsigt bröd, focaccia och en smarrig kladdkaka och suttit och fixat med kära bloggen. Jag är ändå nöjd. Får se om jag pallar göra mer nån annan gång, för herregud vilket omfattande projekt. Jag har säkert fått tio sammanbrott idag, och bara satt mig ner i ett hörn och gråtit. För att min text inte blev i vit färg. Snacka om i-landsproblem. Pfft.
Dags för mat, bye bye.


Postat av: sandri

men det blev ju assnyggt, se du klarade det själv=)

2008-01-03 @ 20:52:12

hhh

you

www

letters

RSS 2.0