117

Skulle ta en snabbdusch, eftersom att jag legat hela kvällen under täcket med värsta migränen. Svettig som en gris med andra ord.
Går in i duschen och gör det man gör när man duschar. Tvätta hår osv. För det första så somnade jag i duschen, och för det andra så tog jag balsam istället för schampoo och tvärt om. När jag gick ur duschen såg jag ut som en blandning av en feminin version av Marilyn Manson och en dränkt katt. För att åtgärda det så tog jag, i vanlig ordning ner sminkborttagningsmedlet. Tar det i vanlig ordning i håret... Nej vänta nu?! Fan, hur lyckas man ta sminkborttagningsmedel i håret? Bara i duschen igen och börja om. Tror ni inte att jag tar duschkräm i håret då?
Åhhhhhh. Jag klarar inte av detta. Jag orkar inte med mig själv.
Och jag är verkligen inte van vid så här intensiva dagar. Hoppas jag kommer in i det, för annars lär jag inte leva när vi går på sportlov.
Puss och godnatt och hela köret. Imorron är det reunion med girlisarna. MYS PYS

Postat av: Johanna

Du är bara för rolig. Hahahaha! bra läsning när man inte kan sova!

2008-01-29 @ 23:11:04
wwwhttp://johannafridawilma.bloggspace.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0