119

Jag har galet ont i mitt högra öra.
Jag sover på höger sida. Jag kan inte ens snudda vid örsnibben utan att jag börjar storböla.
Vilket betyder att jag kommer behöva sova på vänster sida. Och eftersom att jag sover på ett speciellt sätt, som bara fungerar på högersidan kommer jag ha feta problem med att somna. Och eftersom att jag är öm i halva fejjan, högra sidan då såklart, så kan jag inte öppna käften. Vilket betyder att jag typ dör när jag ska försöka knarka Ipren.Knarka inom kaninöron då.
Ska till doktorn på fredag om det inte blivit bättre. Suck. Snacka om och ha sämst immunförsvar ever. Eller så kan det ju bero på den enkla sanningen att jag aldrig lyssnar på min kropp.

Iallafall, kom precis hem från vår lilla "reunion", med tjejsen från nian. I början blev det lite stelt, men...Efter en stund kändes allt som vanligt igen. Som om vi aldrig varit ifrån varandra. Som att vi bara varit och praoat på nån annan skola eller något. Att vi ska tillbaka nästa vecka. Och vi ska umgås som om inget hade hänt. Snabbt rycks man tillbaka till reality och inser att man ska till studskolhelvetesbajset. Öjj. Jag orkar inte med det.

Iallafall, till nåt roligare. Jag vill verkligen tacka för en trevlig kväll. Och med denna sista meningen vill jag inte verka ytlig. Jag är ingen missbrukare av orden jag älskar dej, så ha det i åtanke. När jag säger det, så menar jag det.


Izabell, Casandra,Nina, Sophie, Johanna,Linnea. Tack för en fin kväll. Ni har en speciell plats i mitt hjärta.


ciao.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0