146

När man har gjort allt man kan göra på datan, kollat igenom Bilddagboken 120 gånger, uppdaterat bloggen, kollat msn-kontaktlistan och lyssnat igenom iTunesbiblioteket så vet man inte vad man ska ta sig till.
Att min smarta farsa har sabbat min tv gör inte saken bättre. På den stora teven MÅSTE såklart syrrorna se Let's Dans.
Tv tablån såg ut så här:
5:an
20.00-21.00 CSI klassiker- CSI
21.00-22.00 Criminal minds

4:an
20.00- 22.00 Let's Dans.

Gissa vem som blev bajsnödig. Försökte förgäves tjata mig till rätten om fjärren, men utan resultat. Fan nu måste jag se när bingolotto Leif struttar omkring i en glittrig tajt dress och försöker göra antydningar till dans. Argh!!!! Jag riktigt känner hur CSI rinner förbi... Gud jag är verkligen besatt av kriminalserier. Patetiskt.
Nooooooo, nu börjar inlägget lida mot sitt slut, och jag vet inte vad jag ska göra sen.
PANIK.

Kössar, p.s jag saknar dej Horatio <3

( nej inte han i CSI, nån måtta får det vara. )



hhh

you

www

letters

RSS 2.0