128

Hej, där. Vaknade för en stund sen. Halv tolv.
Med andra ord, jag har fått sova. Inte mycket, men 5 timmar, ack så skönt.
Fick visserligen gå upp nån gång i natt och knarka lite, men annars. Annars, så har jag fått den godaste nattens sömn på väldigt länge. Och jag kan säga att den var välbehövlig. Just nu ligger/sitter jag i sängen och förbereder mig på gästerna som kommer om nån timme. Helt ärligt, jag orkar inte. Kan dom inte bara lämna återbud eller något. Hade förslaget att vi skulle låssas som om vi inte var hemma, och inte öppna. Jag blev totalt utbuad. Men jag vet hur det kommer sluta. För med gästerna kommer en 8 årig tjej till. Vilket kommer bli två åttaåriga tjejer. Och jag har en svag känsla av att jag kommer bli utsedd till lekmoster. Kanske får jag dispans från den äldre generationen... Man kan alltid hoppas.

Eller, eller så kommer dessa två skolflickor att trigga varandra till både den ena cdskivan och den andra. Problemet är väl att min syster endast äger två fungerande cdskivor. Ola fucking Svensson och The Ark. Och jag har en känsla av att Svensson toppar deras lista.

Hmmm, jag tror bestämt att jag flyttar ner till torkskåpet iallafall. Vid halvtre rycket får ingen boka torkskåpet. För det har jag gjort.

Bye bye.
/amandan


hhh

you

www

letters

RSS 2.0