121

Great, mitt öra gör så in i helvetes ont att jag inte vet var jag ska ta vägen. Kan inte sova, eftersom att det gör så ont.
Då säger ni väl värktabletter. Då säger jag att dom inte hjälper ett piss. Då säger ni kanske gå till doktorn? Då säger jag att jag ska gå dit om 6 timmar. Outsövd, och med en fruktansvärd smärta.
Så här ont har jag aldrig, aldrig haft. Och jag är trött som ett svin.
Försöker roa mig med Law&Order trial by jury/blogg/msn/bilddagboken. Det resulterar i stor förvirring i min skrumpna lilla hjärna.

Skolan imorse känns avlägsen, precis som om det var igår. Det var det ju, visserligen. 02.04 är ju klockan nu. Greate, bara ett par timmar kvar innan jag ska gå.

Jag funderade på en sak igår. Livet. Det är så enformigt, och lärarna är sadistiska, och jag är sjuk HELA tiden. Sjukdomarna avlöser varandra här hemma. Skulle kunna sammanfatta; Man blir brutalt rövknullad av livet. Dag ut och dag in. Funderar på om jag ska skriva ett lååångt inlägg och låta tiden gå. Eller bara trycka l-å-n-g-s-a-m-t på tangenterna.

Måste bara ynka mig lite.
Mina värktabletter hjälper inte, det känns som om någon tryckt upp lera i högra örat. jag hör inte ett skit, någon liten pyttedvärg står och bankar på trummhinnan konstant, jag har frossa, klockan är tio över två på natten, och jag kan inte sova. Sova finns inte på världskartan eftersom att öronen gör uppror. (Prova själva att försöka sova rakt uppochner som i en likkista. Med outhärdlig smärta.)
Min dator kommer antagligen få fuktskador, och tro mig, jag gråter väldigt sällan.
Jag har dessutom totalt tappat aptiten, med tanke på att jag knappt kan öppna käften, och har inte ätit på 27 timmar. Snacka om effektiv bantningmetod.

Amen guuuud va tiden går långsamt, det har bara gått 5 minuter sen jag skrev att klockan var 10 över. Jag har tappat lusten. Totalt. Jag ska fan göra uppror eller något. Ge livet en uppblåsbar docka, så det kan rövknulla den istället. För att skona mitt eget. Rövhål alltså.

Det var allt för tillfället.
Fortsättning följer, antar jag.
pöss
/amanda







P.s, borde man inte kunna ringa ambulans om man har ont i örat. Fast man kanske ska vara lite smart och säga att man fått en hjärtinfarkt, och sen när man väl ligger där på sjukhussängen och de undersöker en och konstaterar att ens hjärta är hur friskt som helst, då.. Då klämmer man ur sig att man har en misstänkt öroninflammation. Smart drag, ska nog testa det.

D.s

Postat av: Izabell

rövknullad av livet, hääärmis

2008-01-11 @ 16:02:12
wwwhttp://kapewpew.blogg.se/
Postat av: sandri

det var därför isbiten kom upp i örat, det var redan då något som inte stämde där amanda! nu får du verkligen krya på dig!

2008-01-11 @ 22:31:46
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0