103

Hej, har just vaknat. 12.33. Jag blir så arg när jag vaknar sen. För hela dagen har typ redan gått. Hmm, gissar att izabell skrivit det på sin blogg. Men det stämmer verkligen.
Igår såg min hosta till att jag somnade halv fem ungefär. På morgonen liksom. Och eftersom att jag fick värsta gråtattacken var jag helt uppe i varv. Dessutom får man värsta hjärtklappningen av min hostmedicin. Sammanbrottet fick jag av att jag kollade på gamla minnen och så. Geez, jag trodde jag hade lämnat det bakom mig. Men inte.
Fick bearbeta gråten en stund, men ja. Det löste väl sig till slut. La ut lite gamla bilder på min bilddagbok så nu känns det bättre. Fast nu mår jag dåligt igen. Jag upptäckte att det är Ellen DeGeneres show eller va fan det heter. GAAAAAAH. JAg hatar det programmet. Jisses.

Så, vad händer idag? Hoppas på att mina pengar kommit.
För det fungerar nämligen så att, när man varit tränare så skriver man upp datum osv på en lönelista. I slutet av terminen skickar man in den här lönelistan till den som har hand om pengarna och så. Kassör heter deet nog, tror jag.
Jag skickade in min lapp den 20 december. Och någonstans tycker jag faktiskt att de borde ha kommit. För länge sen. För så himla jobbigt är det inte att föra över 1950:-. Va fan, mellandagsrean är snart slut ju!!! Skynda skynda.





hhh

you

www

letters

RSS 2.0