130

Hello there, tänkte bara berätta att min hy nu är vinröd och svider.
Kollade på förpackningen en extra gång för säkerhets skull. ...." låt verka 10-15 min och skölj sedan av, överstig inte 15 min.".
Jahapp.. Awesome.

Nu tänkte jag göra ett försök i att göra ett facelift på bloggen. Nårra förslag? Ni kan väl skriva nånting? Snälla? Istället för att bara klicka vidare och tänka: Aja, hon vet inte att jag varit här. Eller: Nån annan kan skriva något.
Men PLEASE.

pussen


14/1- 08
Men hallå?! Jag har fått en sketen kommentar!? Dålig stil, jag har faktiskt 10 unika besökare. Sådeså. Så det borde vara MINST 10 kommentarer. Kasst av er.
/ amanda

Postat av: Johan

Lägg till nån cool fractal som bakgrund. sök på fractal wallpaper på google :)

2008-01-13 @ 19:26:48
Postat av: Liv

haha översteg du 15min då? :P puss

2008-01-15 @ 18:37:46

hhh

you

www

letters

RSS 2.0