167

Det vore inte smart att skriva ut rubriken,och inte texten heller för den delen. Det hade inte varit nån vidare trevlig läsning. Istället är det nog lika bra att censurera hela skiten.
Jag är på ett sjuhelvetes jävla skithumör och jag är så jävla skoltrött att jag inte vet vad jag själv heter. Fy fan för skolan. Fy fy fy fy faaan vad det är segt, och jävligt.Jag orkar inte hålla på med en massa klassiska skitsagor, och föreberda en jävla massa tal på språk jag knappt kan presentera mig själv på, och jag orkar verkligen inte skriva en lång jävla text om James Dean när jag inte ens är intresserad av honom. Och det sista, varför i helvete ska trycka in en massa skit om hinduism och buddism för att sen bara skita ut det på ett papper och lägga det bakom mig???

det var allt för denna gång, ha det bra kexchoklad.
och snälla lid med mig fram tills 16.05.
byebye
/amandapanda


hhh

you

www

letters

RSS 2.0