133

Hej, Gomorgon.
Har precis satt mig ner i soffan, bekvämt. Datorn i knät och benen på armstödet.
En bit Marabou Premium 70% cocoa. Mörkchoklad är dessutom hälsosamt så man kan käka med gott samvete. Har precis börjat fått upp farten på fingrarna och jag kan skriva riktigt snabbt nu, det brukar gå lite trögt precis när man är nyvaken. Jag har inte behövt trycka på bakåt-pil-knappen en enda gång. WOOW.
Har med andra ord intagit en bekväm position och har choklad i truten.
- Amaaaaaaaaaaaanda! Hjälp mig och duka till lunchen.
Aaaargh! Ja visste det. För bra för att vara sant. Kommer snart.
Så, färdig. Phew.
Ja, iallafall. Under tiden jag stog där och dukade pratade jag och mamsen om småbarn.
Att dom är väldigt söta när dom sover höll vi med om. Vi pratade om hur söta pyttepytte pyttesmå bebisar är. Och hur mysiga dom är när dom sover i ens famn. Och hur gott dom luktar. Jag kom på mig själv med att säga: -Mamma, kan inte vi få ett syskon till? Bara ett? Mammas svar: *Mutter mutter* *djup suck* *rynkor i pannan* Inte just nu...*Djup suck*.
Hah! Jag tar det som ett "nästan ja".
Nu undrar ni säkert varför jag vill ha fler skitungar när 90% av inläggen består av hur jag systematiskt försöker jävlas med dem så mycket så möjligt.
MEN!!! Jag har en plan. Det finns en baktanke. En väl genomtänkt plan, som är bergsäker. Lyssna på detta:
Om mamma och pappa fixar en unge till (fyfan, hemska bilder ploppar upp i huvudet) så kankse den är född om ett eller två år. Beroendes på hur långsamma dom är. Då, är jag antingen på det artonde, eller nittonde året. Vilket betyder att jag förmodligen bara kommer bo hemma de första året som bebisen lever. Och det första året är det bästa. För sen, sen när den lilla varelsen växt till sig och kommit upp i 2-3 års åldern har jag redan flytt fältet och sitter i en egen liten 2a med min rumskamrat eller något.
Håll med om att det är en smart plan? Det tycker jag iallafall.

Pussen och kramen, jag ska göra ett försök i att städa lite nätt på rummet. Hur man nu gör det. Allt eller inget brukar det annars vara.

<3
Min hy är fortfarande illröd och har rivmärken från dom där jävla peelinghandskarna.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0