102

Tänkte på en sak innan. Som om jag inte brukar tänka eller?
Nej, men jag tänkte på hur det skulle vara och ha en kloning av sig själv. Inte som en tvillingsyster, utan en kloning.
Någon som var exakt som en själv, på pricken. Både i utseende, men också i beteendet. Tänk var skönt om man gjorde upp ett schema för jobbiga saker man skulle göra, så fick kloningen gör allt skitjobb. Gud så skönt och kunna tänka: Oh, jag behöver inte sitta på 3 timmars samhällslektion idag, kloningen tar det. Eller ifall ens mamma ropade att man skulle hjälpa till med disken osv. Kloningen fixar det, så skönt, så kan jag sitta kvar vid datan.

Men tänk sen vad irriterande. Att alltid behöva dras med en till av sig själv. Som att det inte räcker med en Amanda. Jag blir trött på mig själv, och då är det ändå bara en liksom. Hur hade det gått med två då? Usch, vill inte ens tänka så långt. För gud, antagligen hade jag slaktat mig själv nr2 efter bara ett par dagar i dess sällskap.


Två sånna som jag? No thanx


Ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Mår ganska illa faktiskt. Eller ja, fruktansvärt illa. Har ätit för mycket nu igen, mitt största problem. Jag äter alltid för mycket, och sen mår jag skit. Jag får börja kontrollera min ätning.
För idag klämde jag världens portion pasta och köttfärssås, 5 stora bitar focaccia (bröd), 3 kladdkakebitar och två glas julmust på ca 30 minuter. Hmm, ser jag en viss tendens till hetsätning? Naj klart inte!
Just a sec, ska bara hämta chipspåsen. Inte för att det syns i texten att jag springer ut i köket, men still.
Nu tänkte jag roa er med en video som gör mörka dagar ljusare. Ska bara försöka lista ut hur man läger in klipp på bloggen.



Postat av: sandri

men hahahhha=)den har vi diskuterat förut ju! sån klockren=)

2008-01-04 @ 12:30:49
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0