143

jag har sår på tummen, och är helt öm. För att jag fick klicka oavbrutet på on-knappen igår. Imorse kröp pappa till korset. Han kom och sa att han skulle fixa en ny teve till mig. Varpå jag genast drog nytta av situationen och drog en lång ramsa om att han då var tvungen att fixa en platt, 32'' widescreen.
Hehe, ja det fixar sig, fick jag till svar. Om inte annat ska jag försöka laga den teven du redan har..
No fuckin' way. Jag ska ha en ny teve, om jag så ska förstöra den jag redan har ännu mer.
Kvällens planer är få. Däremot är "borde":na betydligt fler. För tillfället har jag dock valt att lägga det år sidan. 107 mattetal tills imorron känns inte så fruktansvärt frestande. Dagen har varit innehållsrik. Och ex antal interskämt har nu skapats. Eller uppkommit ska jag säga. Galet roligt, så roligt att jag sitter och asflabbar i min ensamhet. Hahaaha. osv.
Men ja, nu ska jag förbereda mig psykist inför CSI. Som visserligen börjar om 3 timmar, men.
ha de gytt folks.
Kössar.

Interskämt is the shit



hhh

you

www

letters

RSS 2.0