165

Ja, idag har varit ganska duktig. Eller ja, man kan ju försöka intala sig själv det. Har spenderat alla mina pengar, mer eller mindre.
Jag har köpt: Ett par jeans, en lång och jättemysig vit tee eller klänning, ett grått stort linne, ett rosa skärp, ett halsband, ett par lila skor, ett par svarta strumpbyxor och ja.. där tog det slut. Men saken är, att allt tillsammans kostade 550:-
Erkänn att det är sjukligt billigt, och håll med om att jag fyndat. Snälla bara håll med, så jag kan slappna av. Tack.'
dags för ett allvarligt försök i att städa på rummet. det behövs. verkligen. seriöst.


min bror släpper loss sin flickiga sida och bjuder på ett par pics.

Postat av: Izabell

hahah ASG vad gör du med din stackars bror Amanda, komemr ju fan bli värsta transan, haha :D svinn söt iallafall, spceciellt på den i mitten :D

2008-01-26 @ 19:44:20
wwwhttp://kapewpew.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja , det var verkligen billigt. Och gud va gullig din lilla flick bror är :P!

2008-01-26 @ 20:15:05

hhh

you

www

letters

RSS 2.0