158

Idag, så så har jag. Nej usch, fy så tråkigt. Så himla fantasilös min blogg är.
Jag vet ju inte vad jag ska skriva riktigt.
För tillfället är jag så skoltrött att jag funderar på att montera en giljotin, eller en snara här i våningsängen. Nån som är på?
Dagen började med en totalt onödig idrotts"teori" lektion. Vekligen. Den var fruktansvärt onödig och man riktigt kände att läraren hade idétorka. Lektionen började med att vi l å n g s a m t gick i genom proven från förra veckan. Jag var 4 poäng från MVG.. :D Sen skulle vi ha "kompismassage". Hej och hå. På cirka en sekund drogs jag tillbaka till 4an, och massagestunden vi hade varje torsdagmorgon.
Meningen var att vi skulle följa nåt schema, och massera på speciella sätt. Men, ja. Det var inte så speciellt jätte behagligt. Men att 20 killar står och masserar varandra... Det var definitivt värt det.

Ialllafall, detta inlägg har jag nu hållt på att skriva i två och en halv timme. Och det tyder väl på att jag bör avsluta.

Först ska jag berätta om lite klantigheter, och hur trevlig min syster är.
För det första, iförrgår morse, så vaknade jag. Trött som jag vet inte vad, och knappt levande. Jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette. Och att jag satt upp en rullgardin som totalt stänger ute allt ljus, gjorde inte saken bättre.
Så skulle jag då ta hårsprej. . . Ja ni kan väl räkna ut själva. Jag sprejade hela vänsterögat med Got2Be 2 sexy hairspray och det sved som fasiken. Ögonfransarna blev klistriga och mascaraborsten fastnade. Nu sitter det ett par ögonfransar i mascaraborsten, och dom sitter verkligen som berget.

MIn syster då, ja hon är ju verkligen trevlig, och vi har ett praktexempel. För ett par dagar sen var vi hos nårra kompisar. Familjen har barn i samma åldrar som oss, så jag och Hannah umgicks. Men iallafall, jag slank in på de små barnens rum, för att kolla vad dom gjorde.
Stog utanför och tjuvlyssnade.
Min systers kompis: Ska ni sova här?
Min syster, totalt likgiltig: No fucking way.
Jag menar tjejen är 5 år. Var lär hon sig sånt??? Vart är världen på väg?

God natt.
Efter 5 timmar inaktivt skrivande.
Kösssss

Postat av: rörliga rebecka

hahaha, sa Astrid så till Noah? No fucking way!

2008-01-23 @ 00:40:04
Postat av: johanna

Haha, älskar din blogg så är det bara! :D

2008-01-29 @ 22:38:11
wwwhttp://johannafridawilma.bloggspace.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0