198

Satt och surfade runt på internet nyss, och hamnade på wasa-knäckes hemsida. "Tävling! Gör den nya wasa-sandwichen oc vinn, så kommer den ut i butik!"
Den som leder förtillfället har gjort en blandning av gorgonzola, salami, purjolök, spiskummin, kokos och choklad. Låter smarrigt, ifall man är ute efter att matförgifta nån. Bara för att, så nördade jag mig och gjorde ett knäcke jag med. "coco-choco dream" kallade jag den. Med kokos, choklad och cream cheese. När det är tävling, väcks nörd-Amanda, och ja. Jag blir 3 och ett halvt år, på nytt.

Appropå tävling.. Jag tävlade ju faktiskt idag. Placerade precis ett 1:a pris i mitt prisskåp. :D Min egen prestation kanske inte var den bästa, men va fan. Det kommer fler tävlingar ju.
Nu ska jag tvinga mamma att gå och handla pizza, för jag har inte ätit nåt sedan frukost.
kanske har tråkigt senare,isåfall uppdaterar jag mer.
/amanda

Postat av: Liv

Åh grattis söt :)

2008-02-10 @ 22:55:19

hhh

you

www

letters

RSS 2.0