218

Hej där. Lovade i något svagt ögonblick att jag skulle skriva ett långt inlägg. Jag gör sällan det nuförtiden...
Har så mycket annat att tänka på.
Temadagen med NTI-bögarna var skitkul. (jag låg hemma och sov/gick på stan). Jag gissar på att närvaron var hög.
I stan hittar man såklart allt på rean. Eller ja kanske inte riktigt, men de sålde liksom ut alla reavaror på Monki för 20:-
De är vid sånna tillfällen man känner för att bil bankrånare eller penga-kopierare.
Våren gav sig till känna idag, förressten, och man riktigt njöt av varenda solstråle.. Att det var kallt som in i helskotta, det va en annan femma.
Idag började lovet, och det är minst sagt efterlängtat. Jag ska spendera det tillsammans med mina närmsta. Dom heter Täcke Dun och Lap Top.
Ekonomin är stram, och jag har 3.50:- att leva på fram tills den 30:e. Det är två veckor kvar.
Jag kommer kollapsa.

Kvällen spenderades först ensam instängd på rummet. I vardagsrummet pågick sociala aktiviteter, och annat tjafs framför Lets Dance. Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker det är så dåligt. För det första så är det halvtaskiga svenska wannabe kändisar. Typ Idol, famefactory och schlagerfestivalen left-overs. För det andra så är musiken skitkass. De har en förmåga att göra kass musik ännu kassare. Med sitt liveband/orkester försöker dom spela Nelly Furtado och Lena PH. Det suger. Dessutom stör jag mig på det klassiska .... men!!!! [mään] Problem med att ge komplimanger?

Nu har jag legat här i min ensamhet ganska länge, Izabell ligger och snarkar en bit ifrån.
Jag funderar på att instifta en "alla singlars dag"-dag. Det hade varit kul.

nu är det dags för tandborstning och sängen.
/A


hhh

you

www

letters

RSS 2.0