191

Nu har snart 4 timmar passerat, och jag har fortfarande inte kommit så värst jätte långt med mitt rum. Närmare bestämt ingenstans. Däremot har jag kollat igenom hela La redoutes och H&Ms hemsidor 4 gånger om, och nu behöver jag inte ens kolla på plaggen. Jag vet redan ordningen.
Fan, nu måste jag ta tag i mig själv. Orkar inte vakna till ett stökigt rum. ( visserligen har jag gjort det de senaste månaderna, men ja, nån måtta får det väl allt vara?)

Funderar på hur mycket pengar jag har kvar efter att jag har betalat biljetten till Deep. Typ inte mycket. Men det finns ju så mycket jag vill ha!!!
Jag vill bli miljonär... Hade jag varit det, så hade 99.9 % av intäkterna gått till shopping. Och jag skojar inte.

Dags att fortsätta på rummet. Lägg gärna en söt kommentar. <3

/amanda


hhh

you

www

letters

RSS 2.0