234

Äntligen är min älskade dator back on track. Den har varit på service, med ett antal sprickor här och var. Dock bytade inte macrövsupport inte allt. "det går inte på garantin"... Fuck garantin!!!
Under dagarna har jag varit totalt handlingsförlamad, men fått en jävla massa plugg gjort... Gissar på att päronen lär skicka min dator på service lite då och då. Lite sådär innan prov och inlämningar och så.
matteprovet idag gick väl helt ok,  men det känns fortfarande som om IG:et står och knackar en på axeln.
mög!
/amandaaaaaaaaaa
image5
jag vet att ni älskar mig.

Postat av: cass

men ofta ig. du är ju helt bra på matte amanda.

2008-02-28 @ 13:44:52
Postat av: sandri

ja, vi älskar dig OCH din lampa. pling. manéteh

2008-02-28 @ 23:01:57
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0