202

Dagen har varit lång.
Tränade mellan 17-18, var tränare mellan 18-19 och var på möte mellan 19-20. Phew pust suck.
På mötet gick vi igenom vår årliga uppvisning. Gick in i väggen när jag fick reda på solonummerna.
Jag ska vara Kapten Krok, ur Peter Pan. Varför får jag ALLTID maskulina roller??? Senast var jag munken i Robin Hood. Jag menar hallå, lite feminima drag måste jag väl ändå ha??? Är faktiskt lite deprimerad nu. Jag kommer vara tvungen att åka med svart mustach och svart kryllig peruk. Jag ser fram emot det. inte.

Annars då, jo, mamma har beställt tid hos doktorn nu. Jag ska typ operera mina misshandlade konståkningsfötter.
Jag ska gå till en grekisk doktor. Vågar inte gå själv, han kanske gör gyros av dom. Han kankse drar fram den gyroskniven och börjar karva från mina små fossingar.. Ahh hemska tanke.

Tänkte bara meddela som sista grej, att jag varit duktig och pluggat ganska mycket ikväll.

(hoppas inte ni tar illa upp av mitt lilla gyrosskämt. jag menar inget illa.)


Pöss
/amanda


hhh

you

www

letters

RSS 2.0