231

Kom hem från träningen. 3 timmar på is... (=stendöd)... (=VRÅLHUNGRIG).... Pappa ligger på soffan och sover. Bådar inte gott... Förbereder mig för det värsta.
- Hahahaha amanda du får ingen mat!!! Hahaha för vi har ätit pannkakor, och massa wienerbröd och sockerkaka hos farmor. Du får ingen mat. AhHAhaha!

Jaha ojsan ville du också ha mat Amanda? Amen vi tänkte inte på dej...Jag trodde du hade fixat det själv.  Alla i min familj är så snälla, och omtänksamma. -Om jag hamnat i skymundan när mina syskon kom? Nehej då, varför tror du det?

Dagens meny:
Fullkornspasta
Ketchup

(jag gillar inget av det)

juste, har ju glömt att berätta.... Jag och älsko-hannah drar ju till huvudstaden imorron..
Där ska vi utforska massa koola affärer och frossa i shopping och mat. Mest mat. Jag är hungrig. PAstan kallar.

byes/A

Postat av: älsko-hannah

love it! love you!

2008-02-22 @ 01:54:11

hhh

you

www

letters

RSS 2.0