213

Jag: -Vad blir det för mat?
Pappa: -Vi har redan ätit.
Jag:- Jo jag vet, men ni sparade väl till mig hoppas jag?
Pappa:-Ja det gjorde vi.
Jag:- Ja, så vad blir det?
Pappa:- Spaghetti och köttfärssås.
Jag:- Pappa, du vet att jag är vegetarian. Vad får jag?
Pappa:- Tror du jag orkar stå och laga två sorters mat varje dag, bara för att du fått nån fix idé?
Jag:- *tystnad*
Pappa:- Kan du inte värma thai-grytan från igår då?
Jag:- Det är kyckling i...
Pappa:- Men du kan plocka bort kycklingen och bara äta såsen....


Så nu sitter jag här, och sörplar thaigrytesås. Och tycker synd om mig själv.

Hoppas alla får en bra överskattad alla hjärtans dag.

pussen.
/amanda

Postat av: Anonym

som man bäddar får man ligga ;)

2008-02-14 @ 22:43:06
Postat av: Linnea

Det var som tusan! Har du också gått och blivit vegetarian? Jag känner att jag börjar bli mindre ensam i veggie-världen för varje dag som går :D

2008-02-16 @ 17:53:53
Postat av: Johan

Jag ska laga god veggiemat i stugan ska du se :) hang in there

2008-02-16 @ 19:47:34

hhh

you

www

letters

RSS 2.0