190

Hej där.
Dagen har varit chill.Första och sista lektionen var inställd, vilket betydde att jag gick från 10.10- 11. istället för 08.30- 14.
Efter matten, som för en gångs skull inte var så JÄTTE dryg, så åt vi lunch. Ja, skolan betalar ju ändå så.. :P
Gick en sväng på stan, och inhandlade lite grejer. Det blev två armband, ett halsband, ett par örhängen, en grej att ha smycken i/på, och två klänningar. Ja, jag vet.. är lite lätt obsessed i klänningar. Men det är ju så fint, right?
Annars, har dagen varit mysig. Tränade med gruppen under min egen, och ja, säga vad man vill om tjejerna, men högljudda är dem. Minst sagt. Phew, har sår i öronen....
Glömde berätta att jag börjat på ett evighetsprojekt. Städa rummet...
Har jag tur är jag klar till sommaren.
Wish me luck, städerierna kallar.

Btw, varför skrev jag att dagen har varit mysig??? det har den inte alls det.
Btw 2. Varför skrev jag "lite stolt" som rubrik??? det är jag inte alls det.

Pussen/amanda

Postat av: Andrea

Svar: Ja lätt! Eller det är lite gott om man skrapar
ur mandelmassan!

2008-02-08 @ 22:16:36
wwwhttp://leapea.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0