209

Hej!!!
OHR, LITE ILSKA HAR JAG INOM MIG NU. bara lite.
Jag har ju religionsprov imorron.
Såklart har jag övat så mycket att jag kan allt som ett rinnande vatten. inte.
Iallafall, provet är om hinduism o buddism. Två VÄLDIGT lika religioner. Hade alla mina papper i en hög, som jag hade sorterat. överst skulle buddhismen ligga, och jag börjar flitigt skriva ner saker, för att lära mig lite lättare.
Har suttit med det nu i ungefär två timmar, när jag upptäcker...
Att papperna inte alls det legat i ordning. Nu har jag helt plötsligt skapat en egen religion. Binduism.
För jag har suttit och lärt in lite från båda religionerna och trott, helt nöjt, att jag började fatta buddhismen.
jag ger fanimej upp med pluggerierna nu.
och jag ska INTE läsa vidare efter gymnasiet. De kan ni fetglömma.
Jävla skit.
/A


hhh

you

www

letters

RSS 2.0