233

Hej där.
Det var ett tag sen sist, och jag måste erkänna att jag saknat att skriva av mig.
Under tiden jag varit borta har jag och Hannah varit i huvudstaden och röjt. På något oförklarligt sätt har jag lyckats bränna femtonhundra spänn..
Jag förundras av stockholm ibland. 5 H&M på en yta ungefär lika stor som en femkrona.
Tågresan dit var smärtfri och vi roade oss med fotografering och torr humor. Stackars stackars gubben och kärringen som satt framför oss. Dom kan inte ha haft det lätt de 5 timmarna de satt med oss.
Det finns inte så mycket att berätta känns det som.. Har glömt det mesta.
Hemfärden var minst sagt händelserik. Tåget var tre timmar försenat typ. Bara en massa klydd. Väl hemma, klockan halv tre ungefär, (skulle varit hemma halv 11).. Med mig hem fick jag: ett par svarta kilklackar, en svart midjekjol, ett vitt linne, en beige tee med tryck, ett halsband, en sjal, en mörkblå klänning och lite annat smått och gått.
Har hittat favvisaffären, beyond retro och AA. Dom var coola. Ska åka dit och handla upp lagret när jag blir rik. ( läs; när jag gifter mig med en miljonär.)
Ångesten idag är lite stor (mycket). Jag verkligen vill inte tillbaka. Jisses, jag vill verkligen inte till äckelskolan. Det enda roliga är att få träffa folket. (en del)...
Nu är det foodytime, och sen ska jag plugga äckelhistoria. Jag tror visst jag ska bjuda in IG:et på kaffe nästa vecka, eller historialäraren på ett par tusenlappar. ¨
pussen

Postat av: sandri

är det du som "spammade" maria vuittons blogg ang storlek 39, eller har jag gjort bort mig totalt? haha

2008-02-25 @ 22:11:39
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0