196

NU är jag äntligen hemma.
Promenixen till lund, från malmö är avklarad, och det var grymt segt. Iallafall i slutet. Tur att man hade bra sällskap.
Hannah och jag började vandringen 13.30 i förmiddags, och släntrade in i Lunds kommun vid sju snåret. Då hade vi gått 2 mil, och varit på vift i ca 5 timmar.
Skitnödiga och trötta, kom vi in på kontoret där vi skulle göra dagens goda gärning. Städa. Eller, tja, det är ju Hannahs jobb så, vi hade inte mycket val.
Kameran följde med på vår lilla tur, och trots att jag fick byta batterier stup i kvarten så blev det nog en och annan gullig bild.









(vi hittade en cykel som nu bor hemma hos mig)

(nej hon är inte full,hon bara skojjar.)

Varför man får för sig att gå till Lund, det vet jag inte. Men nu kan man skriva upp det i sin meritlista. Eller något.
TAck för den här dagen, imorgon är det tävling för hela slanten.
PUSS!
/a

Postat av: hannah

vi är grymma!

2008-02-10 @ 00:32:08

hhh

you

www

letters

RSS 2.0