227

Ja, precis. Det är såndär dag idag, en såndär jätte jätte bra dag. En mysig dag. Jag är på strålande bra humör, och jag vet precis varför.
Jag är ensam hemma! Då tänker ni säkert, amen vadådå? Jo, men det är så att i min familj är det ALLTID någon hemma. Oavsett tidpunkt. Jag hatar det. Sen min syster slutade på fritis och min mamma fick min bror är det folk hemma, jämt och ständigt. Att jag är ensam händer en gång i halvåret. Så jag får ta vara på stunderna. Och det är verkligen en sån där underbart härlig dag idag. Fan, jag är verkligen lycklig. Men ni ska, se, imorgon, när hela familjen är hemma igen, då är jag inte lika lycklig.
Just nu sitter jag och bloggar, lyssnar på Amy Wii och väntar på att brödet ska bli klart. Hennes röst är bara så härlig. Jag smälter.
Och min klädsel idag är underbart härlig. Pappas för stora skjorta och strumpisar. Det är min nya grej typ. Jag har aldrig jeans nuförtiden... Me like strumpbyxor..
Nej, nu ska jag dansa runt lite i lägenheten, för att sen stämma syrrans fritis och tvinga dem att tvinga henne att gå där. Varje jävla dag i veckan. 24/7.
Bamsepussar <3
/amanda

Postat av: anna

det är skönt att vara ensam hemma i ett hus :) njut av det! hehe

2008-02-20 @ 13:38:49
wwwhttp://addspirit.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0