219

Jag har ändrat bloggen igen. Jo jag vet, jag gör det ofta. Men jag tröttnar så fort.
Nu får vi se hur länge denna får vara kvar.
För tillfället sitter jag på rummet och luffar.
Har inga andra planer, förutom det, denna äckliga lördagskväll. Jag har haft på mig pyjamasen exakt hela dagen, och gårdagens smink sitter kvar. Orka bry sig. Izabell sov här inatt. Det spelar ingen roll vad man gör. Det är sällskapet som räknas, sa vi, och så somnade Iza.
Jag satt uppe ensam, länge. För länge. Idag är jag aptrött, och känner mig sådär jobbigt krasslig och trött.
Iza cyklade hem, och jag bänkade mig framför Playstation 2:et och Harry Potter 1 spelet.
Tevespel och jag går inte ihop. Jag får frispel och bröjar gråta. Så nu sitter jag här och bölar för att jag inte klarar av att flyga igenom färgglada ringar på tid.

Hannah, känner du igen dej? Eller förstår du vad jag menar? Jag vet att du förstår mig och mitt dilemma.

Fan, det måste vara fel på kontrollen. Det är ju helt omöjligt!!! Vad tänkte pundhuvet som bestämde att man bara skulle ha 30 sekunder på sig med?? Vad tänkte han på?

Yeeeeeeeeeeeees!!!! Gissa vem som klarade nivån?
EAT MY SHIT EA GAMES!!!


Bara för det så måste jag fortsätta med spelet... Uppdaterar senare igen.
Pussen/amanda

Postat av: Sweet 16´s blogg

Frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga! :)

2008-02-16 @ 19:23:00
wwwhttp://performance.blogg.se
Postat av: skk

fin bakgrund

2008-02-16 @ 19:33:03
wwwhttp://idotisk.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0