178

Ja, det är som ni vet söndag. Den officiella dagen efter. Det kryllar med trötta, och hängiga folk på stan, och en del bär solglasögon. Som sagt; dagn efter.
Festen igår var kul. Eller inte när man precis kommit dit, men efter nån timme, lättades stämningen. Wonder why.
Måste dock säga att Svedala by night är ytterst överskattat, dött och ja.. Men iallafall, det var den roligaste kvällen på jag vet inte när, trots att många svedala-bonnläppar var minst sagt reserverade.
Minnena är lite diffusa, och jag har förmodligen skämt ut mig för hela jävla Svedala inklusive 141:an på väg hem. Känns alltid lika kula att veta...

Såklart mådde jag prima när jag steg upp halv åtta för att dra i väg till ishallen. Tror att jag tömde halva malmös vattentorn när jag kom hem igen. Så om det inte kommer vatten ur kranen hemma hos er så vet ni varför.

puss och kram från mig.
/amanda


hhh

you

www

letters

RSS 2.0