225

Igår var det utgång som gällde. Till Deep nightclub.
Kvällen spenderades först med Anna, och det var en jäkla massa fix som gällde.
Väl framme var det samma visa som alltid. Lång kö in, lång kö till garderoben, och massa svettigt folk på dansgolvet. Dock hade jag det jätte trevligt, och ja... Helt 100% klar i skallen var jag inte.
Imorse vaknade jag och skulle iväg och träna, men eftersom att mina fötter gör uppror och gör ont så blev det inte mycket med det.
Jag väcktes igen, av systern som lockade med lite Harry Potter-spelande. Jag mådde inte så värst super, torr som en jävla saharaöken och med ett bultande huvud... Nej tack, jag tror jag avstår tevespel. '
Tio minuter senare sitter jag likförbaskat med handkontrollen i näven och gråter av frustration. Vid lunchtid råkade jag bränna två veggiekorvar. Potatismosen var slut, så nu sitter jag här och gnagar på två genomfrusna kolbitar. Gott.
Och som vanligt vaknar man upp med diverse blåmärken här och var på kroppen. Jag vet exakt hur jag fått dom.
nu ska jag göra ett försök i att koka havregrynsgröt, utan att vidbränna den, och sen ska jag iväg och "träna".
Byes.
/Amanda


hhh

you

www

letters

RSS 2.0