230

Jag är en riktig dagdrömmare. Tänk om man hade haft bara lite mer än 1050:- /månad. Bara lite... Tänk om.
Då hade jag sparat ihop till en symaskin och lärt mig att sy mina egna kläder. Och så hade jag handlat garn och stickat mig en massa fina vantar och halsdukar. Och om jag haft mer pengar att leva för, hade jag köpt det där halsbandet som jag dreglat över i tre och ett halvt år känns det som. Och dom där solglasögonen....

snabbt rycks man tillbaka till reality. Jag har bara 1050 i månaden, kommer aldrig någonsin har råd och köpa nån symaskin. Eller jo kanske, om jag börjar spara nu, så lära jag ha en lagom tills man hoppar ner i kistan.
Och de där solisarna kostar 3000 papp. och då är det inte vanliga vita a4 papp(er) vi snackar. Hade jag köpt dem, så hade jag ändå aldrig vågat ha på mig dem...

så jag får snällt köra på budget budget budget.

Kan man köpa symaskiner på H&M?


/amanda


hhh

you

www

letters

RSS 2.0