Amid the chaos of that day, when all I could hear was the thunder of gunshots, and all I could smell was the violence in the air, I look back and i'm amazed that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeatin

......"you're so cool, you're so cool, you're so cool. And sometimes Clarence asks me what I would have done if he had died, if that bullet had been two inches more to the left. To this, I always smile, as if I'm not going to satisfy him with a response. But I always do. I tell him of how I would want to die, but that the anguish and the want of death would fade like the stars at dawn, and that things would be much as they are now. Perhaps. Except maybe I wouldn't have named our son Elvis. "


Sitter på samma plats. Tre ljus brinner precis bakom mig dom bränner nackhåren värmer och gör ont på samma gång och jag tröstar med att morgondagen faktiskt kommer och att detta inte är förintelsen. Jag läser gamla tidningsutklipp från andra världskriget och sippar rödvin och leker intellektuell men jag vet att jag bara är ett litet barn som är vilset. Krama ett träd.

Jag ritar psykadeliska mönster och skriver eskapism i kollegieblock. Kladdar med smink och dricker pina colada i syfte för att bli full en söndagkväll jag vill inte att helgen ska dö ut jag vill leva nu. imorgon dör jag.


Jag kladdar i boken om frihet och jämnlikhet där allt är inget och inget är allt och du är levande begravd.

Jag blåser såpbubblor i lågor och tänker att om man hade rökt hade bubblorna då blivit rökfyllda? Drömmer sexdrömmar om taniga muskliga mörkhåriga blonda killar med stora små överarmar och leker att jag är Alabama Worley i True Romance. 

godnatt skatt.

Postat av: L

såpbubblorna fylls av rök yes.. inte av snus :( dumma snus

nu blev jag sugen på allt

2008-12-08 @ 00:35:13
Postat av: Anonym

godmorgon sis. du ger mig hopp om att det ändå kan gå bra fast att man nästan bär omkring med ett kors på ryggen. om man ändå kunde packa din väska, betala en biljett, somna in på ett tåg och vakna någonstans där folk bara vet vad ens person nummer är.. är det att fly eller bara att göra det som kanske är det rätta?

2008-12-08 @ 07:05:33

hhh

you

www

letters

RSS 2.0