++ Brand new furjacket and a cup of tea waiting for the only good in the world atm.Talkin' about Sopranos


Jag är inte pessimist, jag är bara realist för det är inte realistiskt att man är glad när allt runtom en är grått och ingen förstår vad problemet är för problemet ligger i den mörkhårige killen på andra sidan gatan som förövrigt inte existerar.


Och det är ännu mer orealistiskt att kärleken kommer när man minst anar det för det gör det fan inte för jag har minst anat det i 17 år. Jag är 17 år och vill inte vara den som blir kvar.


Det regnar ute. Inte snö. Regn.


men jag är van vid besvikelser, för inse fakta det kommer inte vara snö på julafton det här året heller och tomten är bara din pappa utklädd i töntiga röda kläder och det är inte lönt och skriva önskelista för du kommer ändå bara få andra fula saker. Och julkänsla är bara en känsla, en inbillning som faktiskt inte existerar. Nu kommer ni bli sura på mig men egentligen får ni bara panik för jag har rätt. Julen är över om mindre än tre veckor och sen är det same old same old och då måste ni komma på nått nytt att helgonförklara. Typ sommaren eller liknande. Och jag lovar er. Sommaren 09 kommer bli exakt lika dan som sommaren 08. Den kommer inte bli något utöver det vanliga med andra ord.

godnatt.


Postat av: Lou

kunde inte sagt det bättre. men julkänsla är bara en särskild nostalgi och inget magiskt.

2008-12-01 @ 23:21:40
Postat av: so

den översta böev just förklaringen till mitt humör som jag länge letat efter ><

2008-12-02 @ 10:26:01
wwwhttp://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Jens

du dödade precis min tro på tomten, hoppas att du skäms!

2008-12-02 @ 14:34:22
Postat av: amanda

Haha synd

2008-12-02 @ 14:46:00
wwwhttp://mrsx.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0