jag har 100 påbörjade liv

10. Jag har 100 påbörjade liv alla olika ingen det andra likt. Jag fortsätter sudda ut det jag skriver trycker på delete. Gör allt jag kan men orden dansar på näthinnan och jag kommer ändå inte kunna somna. Mina liv håller mig vaken och jag fortsätter fantisera om hur mina liv hade varit om jag fick välja själv. 

9. Vad betyder mina drömmar om djävulen och armageddon?

8. Hjälp mig jag dramatiserar mitt liv jag överdriver jag håller på att bli mytoman (lögn). Vad gör man när alla broar är brända eller när alla ens vänner är döda? Vad gör man när ens mamma dör. Jag vill aldrig. bli. stor. har du någonsin förnekat förintelsen? vad gör vi när undergången står vid dörren eller när vi dör av 2000talets folksjukdom. Vad gör vi när vi ligger på vår dödsbädd kommer vi då ångra oss att vi födde våra barn till det här livet. 

7. jag kan inte hjälpa jag råkade äta alla bitarna i chokladkalendern jag är inte den som väntar jul är så sjukt överskattat. 24:an smakade bäst och sämst av alla. 

6. Vi sitter i baksätet lilla syster (lilla syster, inte lillasyster)du är allt för naiv du borde inte få leva i den här världen du är allt för fin för detta fula. Lilla syster titta inte ut på dom döda djuren i blodpölarna med hjulmärken på pälsarna. Lilla syster denna världen är inget för små taniga vackra linblonda tioåringar. Lilla syster vi kunde lika gärna ha legat under sängen och kramat varandra av rädsla och gömt oss för glasflaskor och knytnävsslag. Det kunde varit värre vi hade kunnat ligga under sängen, och lyssnat på hur vår enda kvinnliga förebild sög av män på rad. Det hade kunnat vara så mycket värre men lilla syster du är lyckligt ovetande. Du är lika orörd som molnen. Lilla syster jag kommer aldrig svara på frågan om varför flickorna går runt och frågar om någon vill ha sex med dom. Du vet inte vad sex är. Du är lika orörd som molnen. Vi sitter fortfarande i baksätet på väg mot ingenstans tillsammans hand i hand mot allt och inget. Inget kommer någonsin hända dig. Lilla syster. 

5. 12 månader och allt står fortfarande stilla och visst hoppades vi på bättre tider när vi badade i champagne och dansade under raketer fulla som svin vi lovade och skrev upp löftena med rakblad på innerlåren även fast vi innerst inne visste att man inte ska hoppas för mycket. 12 månader och färgen i mitt liv är fortfarande densamma även fast jag svor och sa detta ska bli the year. Redan efter månad 5 tog du det lilla fina jag hade kvar. 

4. jag ljuger inte om jag säger att jag har nog har 12 månaders gråt i mitt system. Jag gråter inte på busshållsplatser eller under täcken och definitivt inte i anteckningsböcker från lågstadiet. jag ljuger när jag säger att jag mår bra, jag bara ljuger (sanning)

3. jag tänker på barnen som suger av 40 åriga män. Jag tänker på 40åriga män som blir avsugna av små små barn som inte vet vad kärlek är. jag vet inte vad kärlek är. utopi?

2. dom kallar mig narcisstisk men varför ödsla tid på andra som ändå bryter ner en. 

1. jag tänder vaxljus, ritar 666 på väggar tak golv och läser bibeln baklänges och tänker att alla vägar leder ändå bara till dig. jag går i cirklar.

Postat av: Sophia

att du inte skriver om dig själv vara på ett lugnade påhitt. det gör du, vare sig du vill det eller inte.

2008-12-19 @ 05:28:21

hhh

you

www

letters

RSS 2.0