jag vet vilken nyckel som går till hänglåset i mina fönster

blundar och tänker att om detta hade varit på film så hade du stått nedanför mitt fönster, kastat snöbollar för att få min uppmärksamhet och hade detta varit film hade du klättrat upp på stupröret och in i mitt rum och ner i min säng. vi hade tittat på film i filmen, somnat i varandras famnar skrivit fina ord på varandras magar, du vet vilket ord jag hade valt. jag kan viska eskapism. du hade lutat dig mot mig och jag hade kännt andetagen i nacken och sen hade jag dött. klimax.
blundar och tänker att om detta hade varit på film så hade du stått nedanför mitt fönster, kastat snöbollar för att få min uppmmärksamhet. Men detta är inte film och mina fönster är låsta med hänglås.


snöboll/snöbolle?
lussebull/lussebulle?

Postat av: S

Då har man blogg igen dåva.

2008-12-16 @ 17:18:52
wwwhttp://ssophiia.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0