jag vet precis hur man gör för att komma härifrån

lika bra att hålla kärleken locked down, sätta på sig hörlurar lyssna coldplay och titta på ljusslingor med hjärtan på. varför är det hjärtan på min ljusslinga. che che che che cheeezy. 
lika bra att hålla kärleken locked down, skita i livet och bara go with the flow. vill skriva fin text; noll inspi.


Jag stirrar ut genom smutsiga fönster suger på påslakanskanter och tänker på brutna revben och hårt sex. Jag tänker på eskapism. Dagdrömma fly från verkligheten. synonymer.se Jag ser gröna soptunnor i XLsize och ljusslingor i skruttiga träd. Jag ser fotografier från barndomar och tänker att världen är förjävlig men ändå så bra. så jävla dålig. Jag ser värmeljus som fladdrar och hör chris martin någonstans i det undermedvetna. itunes och högteknoloiska skitpåhitt. pennan glider skriver leder mig till ett klimax som kan beskrivas som en orgasm men det dör snabbt antiklimax när spetsen bryts, ljuset dör och min hosta sätter avtryck i tystnaden. Ännu en minut är dödad. Jag är en minut äldre och förmodligen 1 minut visare men ljuset har brunnit ut och jag är mörkrädd och regresserar till den orala fasen där mamma var trygghet och lugn. men mamma är bara en metafor och jag saknar kroppsvärme. jag är mörkrädd och trött. 
save me
save me
rape me.

Postat av: sophia

satt precis och skrev min blogg, och nu läser jag din. vi använde samma ord "go with the flow" fyfan vad äckligt.. det var riktigt skumt.. mygad

2008-12-17 @ 06:50:38

hhh

you

www

letters

RSS 2.0