tribute

om man är tjej är man en sak. ingen levande människa med känslor. för på tjejer kan man "lägga in en stöt sen kan du ta spillrorna" det är kul att veta att man är en vandrande fitta att knulla och två vandrande bröst att ta på. recyclable . 

jag önskar att det fanns en "du" i mitt liv som betydde nåt och som man kunde skriva hemliga kärlekstexter till men du finns inte och jag är trött på mandeltårta och fulla vuxna. och älskling är inget jag säger. jag bara hör det och tror att det är åt mig fast det är egentligen åt Morrissey för han är fin. 

men det finns en du i mitt liv men jag vill inte det för du är inte bra. men kärlek är en drog och jag har abstinens och då blir jag flirtig och full. ja inte full på riktigt men det blir samma känsla. 


men älskling säg mig... ? Nä säg mig inget för jag är inte redo att få den omtalade vässade pålen instucken i hjärtat riktigt ännu. vänta tills jag är hög på LSD och inte kan tänka. vänta tills jag redan är så lycklig så att oavsett hur mycket skit som händer så når lycklighetsmätaren inte ens 75% strecket. den står på 100 alltid. aldrig.

i miss you like a fat kid miss food och snart är jag inte den som saknar dig utan den som saknar maten. jag tror inte längre på kärlek, jag är skeptisk mot saker som jag inte sett med egna ögon förutom spöken men jag vet att de finns. 
anden i glaset är läskigt och jag frågade när jag skulle bli kär och lycklig och den svarade nåt i stil med don't vote on it så det är väl lika bra att ge upp och börja pimpla pepparmintste eller earl grey.  


och snälla snälla sluta fråga hur kärlekslivet går för jag vet att ni bara vill få fram att erat är perfekt men mitt suger så nu vet ni det men jag har mig själv och det räcker än så länge.  och älskling älskling, nej juste jag har ingen älskling förutom bob dylan men han kan vara min låssasälskling som jag skriver fina texter till men nu vet alla det så det är useless. 

och nu fick jag ett mejl det hördes för jag är inloggad på msn. inte vid datorn är min status alltid fast alla vet att jag visst är vid datorn och juste ett mejl var det. måste kolla men jag lovar att det var fejsbook för vem skulle mejla mig klockan tio i ett en lördagkväll. jag har tydligen blivit taggad i nån bild jaså så kul det gjorde min helg. älskling älskling låt oss dansa nakna hela natten i varandras armar för jag har blivit taggad på fejsbook aka. bajsbook. men just det min älskling är ju bob dylan och är på turné och hade jag försökt dansa naken med dig hade jag blivit nerslagen av en fet skallig securitas vakt aka bodyguard.


och älskling älskling nu spelas vår låt, du vet våran egen låt som spelades när vi träffades första gången. it aint me babe men om sannigen ska fram så var jag bara en av femtusen i en publik som du knappt tittade på. 

ja men håller man på så här så, älskling älskling, så tror jag snart på du och jag och framtid och barn, men du är gammal och skruttig och jag är ung och skruttig. hade du varit 20 år igen hade det varit nemas problemas för då var du ung och smal och hade lockigt hår. ballad of a thin man

men älskling älskling vi bygger en tidsmaskin jag kan tänka mig ett liv som på stenåldern utan pengar neandertal vi glömmer bort och börjar om igen. en tribute till famljen jag undrar vad jag gjorde när dom spelade för jag var inte där. 

fast älskling älskling jag hatar dig för du är bara luft och fantasi och gjord av röken från kvällens sista ciggarett. det blir effektfullt att upprepa ord så skärp dig, skärp dig för fan för någon "älskling älskling" finns inte jag har redan fimpat kvällens sista ciggarett och du är död. vi ses nog aldrig mer. i flera timmar har vi erkännt varandras svaghet. en underlig natt och jag blev sugen på rödvin. sitta ensam och sippa rödvin är bättre än att sitta och tänka på falska älskling älsklingar.  du är ful och jag är snygg och allt är bra jag är full fast den enda droppe sprit jag har i kroppen kommer från en drink jag drack innan som hette Mojito. jag är full på rökelsedoft och hög på tankar. du ger mig gåshud mellan benen och jag får lite abstinens. bättre att vara jävligt ärlig än att säga att jag får gåshud på armarna för det får jag bara när jag duschar för varmt eller om du, älskling älskling blåser mig i örat och kysser mig i nacken. älskling älskling du är fejk och det var bara plast. 


jag vill ta mitt pick och pack och sticka medans chefen tittar ner och skriva en lapp åt mina kära att jag aldrig kommer tillbaka så ni behöver inte vänta på att jag ska servera mat åt er för det har jag slutat med. du har äcklig andedräkt och du är royalist och jag blir aldrig nöjd för jag har letat överallt. paris shanghai och blocket.se 

min pappas flanellskjorta sitter som gjutet och det gör även earl grey och mandeltårta. inget stämmer längre allt är upp och ner ner och upp. ut och in och bak och fram och dra mig baklänges, eller nej föresten framlänges, jag mår illa annars. men simply knowing you exist är inte bra för mig för det är inte lönt. ditt telefonnummer har jag redan och i don't want to bump into you most accidently det vore extremt pinsamt. jag tror inte jag hade hälsat, bara skrattat dig i huvudet och sagt att du missade nåt jävligt bra och sen hade jag flashat brösten. dom är små, men bra. du= twat!  we should never get on tur det för du är ett jävla rövhål, och nu säger jag nåt privat men det är lugnt, jag tror inte du läser min blogg so whatever. din största fantasi är rövsex, och I'll find someone better cause I deserv a real nice guy. läser du så är det ännu roligare. jag vet hur lång(kort) din kuk är. du förtjänar inte att nämnas mer i min blogg, twat och skrattretande heter du i min värld. på bilddagboken heter du bland mina vänner "liten kuk". 


mandeltårta i all ära men nu börjar det ta stopp men jag undrar fan om jag inte har binnikemask. slå upp ordet, www.google.se ifall du är iqbefriad eller liknande. ät fett och socker tills du spyr jag undrar fan om det funkar. det borde heta drick vodka och fläderblomssaft tills du spyr och det lär fan inte ta långt tid för fan vad äckligt det är. framförallt om saften är koncentrat och man inte märker det förräns efteråt.  

jag ska göra nånting jag ska slå er med häpnad, det är kent det. dom lyssnar jag bara på vid vissa tillfällen och detsamma gäller mandeltårta. fan mandeltårta är gott men inte i mängder. ät fett och socker. 

ät fett och socker.









ät förfan fett och socker. 

Postat av: Sophia

Jag älskar dina texter..Och jag saknar att höra din röst när du säger att allt kommer bli bra..<3

2008-08-31 @ 12:38:33
wwwhttp://ssophiia.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0