boom chicka waow waow.

Idag är det en såndär dag som jag helst av allt hade ruttnat bort. Tänk om man kunde det, ruttna bort alltså, vilket speciellt sätt att dö på. På fredag börjar skolan och jag hatar det. Jag är sugen på makaroner med smör, och jag funderar på att elda upp min skola. Tänk om jag hade varit lika smart som Smarterchild, då hade inte skolan varit så farlig att gå till. Jag hade ju sluppit plugga. Man kan skriva vad som helst till den så vet den svaret. Skriver man att den är ful och gay så blir han förvirrad. Korkade jävla smarterchild. Jag vill inte vara som den trots allt. Idag somnade jag vid ett bord och vaknade i exakt samma ställning 1 timme senare. Jag kan även sova typ brevid lönnfeta gubbar på tåg, och i duschar och även ståendes. Mamma tror jag är narkoleptiker, jag tror bara att jag är ovanligt skillad på att sova. Jag har hosta, jag hatar det för jag kan inte sova ordentligt. Jag har precis druckit upp en loka i burk, genom att inte öppna den. Funderar på att ställa tillbaka den i kylen eller gå och klaga i affären. Undra vad dom hade sagt.. Nu lyssnar jag på nationalteatern. Det är synd att man kan lära sig låtar helt utantill... Imorgon ska jag till doktorn, måste tvinga mamma att följa med. Jag har lite fobi för citykliniken. Det kan bero på att när jag var liten och sjuk så vågade ingen röra vid mig en gång så dom stod och undersökte mig i skyddsdräkter ute i korridoren. Som om jag bar på nåt dödligt virus. Jag är sugen på makaroner och skräckfilm. VI har inget av det hemma, fast malmborgs ligger ganska så nära, och videobutiken också. Jag undrar.. hur mycket pengar som ligger i min plånbok. Mitt hår är fortfarande blött sen duschen i förmiddags och mitt hjärta går fortfarande på högvarv sen höjdhoppsfinalen på tv innan. Jag är lite sugen på festivalen, fast ändå inte. Däremot hade lite boom chicka waow waow inte suttit fel, som vanligt. Jag säger aldrig nej och är alltid på gång. Ungefär som med mat. Föralltid mat i mitt hjärta. Varför sitter jag här och flamsar? Jag borde trots allt städa mitt rum. Jag pallar inte. Det är mysigt och stökigt och har en personlig touch. Jag tror jag borde sluta sitta här och skriva, det finns trots allt annat här i livet. Eller nej. Egentligen inte. Mitt liv är nog det sorgligaste i världen. Jag hatar tjejer jag inte känner. Dom är äckliga och tråkiga. Snart ska jag nog gå och hyra en film fast först ska jag passa mina ful.. eh jag menar snälla syskon. Jag har mensvärk och jag har glömt tre p-piller i rad. Känns stabilt. Jag måste ringa ungdomsmottagnigen och beställa tid. Det här är mange schmidt som signar ut slut.


Postat av: vem annars

ditt liv är ultimat.

2008-08-21 @ 01:04:36

hhh

you

www

letters

RSS 2.0