säg aldrig att du älskar mig

felet med mig är att jag ja jag vet inte vad felet är men jag tror det kan bero på att jag aldrig vågar lita på folk. det är inte lönt att lita på folk för i den här världen blir man bara sårad och får hjärtat spetsat med pålar. så fort man öppnar sig så blir man uthängd och utvikt och snälla snälla, jag vill inte det igen. låt mig få vara den misstänksamma, för det växer inga blommor i staden. hur ska jag kunna börja lita på dig älskling när det enda du ville var att få mig på rygg och du och jag spolades ner tillsammans med den använda jordgubbskondomen i toaletten. bortspolad. 

jag önskar att jag rökte så jag hade åtminstonde en anledning att gå ut på rasterna, och istället för att köpa godis och lattesar hade jag köpt camel med filter precis som min mamma rökte. cigg blir man inte fet av. ciggaretter är sexigt speciellt på killar och speciellt på Bob Dylan och Pete Doherty. mamma mamma jag fimpade kvällens sista ciggarett, kan jag få en av dig? fast visst ja mamma mamma älskade mamma du slutade röka efter att du fått mig. jag tror du rökte när jag låg i din mage. mamma visst rökte du då? 

och kärlek kärlek kärlek. det gör fan bara ont så varför anstränga sig för nåt som bara gör ont och sårar en. jag tror inte på sånt längre, varför skulle jag. det finns inte. jag har gett upp förlänge sedan, och I wanna be forever young. föralltid ung helst lite för ung och ovetande. 

älskling älskling jag vill inte ha dig i mina tankar för du påminner mig om vad jag saknar och de jag saknar är inget som är inom räckhåll ändå så. men there is a light that never goes out och det är mitt ljus jag har på rummet, för jag låter aldrig det dö ut. Älskling älskling jag säger till på skarpen nu som man gör till små barn som vägrar lyssna. sluta dansa på min näthinna, sluta tränga dig in i mina drömmar, sluta få mig att längta och önska. älskling du är inte bra för mig. call me morbid, call me pale. men det är sant baby jag orkar inte. men baby var inte fint, det låter slampigt. älskling är mer sofistikerat, men när fan började jag bry mig om sånt. det är du älskling. du lever mitt liv och du styr mina tankar. honey sluta, innan jag häller dig i pepparmintste't som blev lite för starkt. det var ditt fel, jag glömde ta ur påsen.
  snälla snälla låt mig vara inget är bra nuförtiden men jag hoppas fortfarande på att this is the year och jag väntar på dig. 
girlfriend in a coma är allvarligt glöm aldrig det. 


let me whisper my last goodbye.


godnatt

Postat av: L

.. I know it's serious, och jag önskar också att jag rökte, fast det gör jag. Okej men jag önskar att jag kom ur min fattiga period så att jag kunde sluta röka skit som Jin Ling. Klockan är 00:25 och hösten är här, sommaren är död. Den kommer aldrig mer tillbaka, inget mer emmaboda '08. MEN! Det är måndag och det betyder att det är nu det gäller! Det är nu vi ska bli nyttiga.

Dumma goda godis.

Jag blev sugen på Camel.

2008-09-01 @ 00:27:02

hhh

you

www

letters

RSS 2.0