tribute

det blev kanske lite väl mycket mandeltårta, men det är lugnt. allt är lugnt och precious angel under the sun kom ner och krama mig jag vill tro på att det finns änglar men jag tvivlar. bob dylan skulle kunna vara men nu tjatar jag om honom igen, fast är det tråkigt att läsa så är det fine by me att sluta läsa dirr. För jag vill leva like a rolling stone och vara fri. Vara complete unknown, without a home. Hur känns det?

men jag är back to black och ruta ett och den här gången krävs det fanimej 100 rutor marabou för att få upp lyckomätaren på 1%. ofta 4 rutor räcker när ett gäng moppejävlar förstör ens bada-naken-med-mannen-kväll. You go back to her and I go back to svart. första sista.


och I kissed a girl men jag gillade det inte speciellt mycket, pete doherty hellre. Älskling ska vi checka in på Heartbreak Hotel och supa oss fulla och be till kungen Mr Elvis Presley?? när kommer lyckan för hundar, eh jag menar mig och jag känner en pojke som samlar drömmar i fickan. jag vill också kunna samla drömmar i fickan och vara lyckan. 

men det snurrar i min skalle och jag vet varken ut eller in och det är tufft för vad fan gör man när man inte vet ut eller in. man skulle kunna göra ekonomiläxa men jag hatar min lärare så jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen. vi visar dom att de är vi men alla vet redan att det var ljug för "vi" eller "du" finns inte i min värld som är gjord av rök och sprit och även fast jag har avslagen cocacola i mina vener så lever jag. och även om jag inte heter bob dylan och bor på positively 4th street så är jag ändå levande i ett moln av rök och fantasier. du säger good luck but you don't mean it och de är det jag säger. ingen bryr sig om nåt annat än sig själv.

jag skulle kunna vara ensammast i [email protected] men med fantasi är man aldrig ensam och i min värld finns både du och jag och kärlek och farfar lever. I think about you a little bit men jag är inte in lalalalala love with you för du var ju trots allt min farfar. den bästa farfarn. 

har ni inte lyssnat på Aqua borde ni ladda ner deras album Aquarious för sånt borde alla lyssna på. I min värld lyssnar alla på aqua och är fulla alltid. dansar runt på gator med ipod-högtalare och cowboyhattar. Oh my love I know you are my candyman. Let us fly to Bountyland. Lyssna på den så glad man blir och om sånt här hade spelats på uteställen hade jag aldrig suttit hemma på kvällarna. då hade jag dansat med min sweet sugar candyman. Men malmö calling och fantasivärldar bör man inte leva i för då tror folk man är schizofren eller allmänt konstig. malmö calling. malmö calling. 

allt är trots allt bara luft och magical colours med Jon Spencer Blues Explosion och livet är en fest med Aqualåtar. 

men älskling älskling jag vill vara med dig på en lila kulle en mörk decemberdag. from the rooftops i remember there was snow. Om du älskar mig. säg att du älskar mig. Eller säg snälla snälla inte det, älskling älskling. jag vet att du ljuger för i den här världen talar ingen sanning. allt är vita lögner säger du men om man ser efter är dom svartare än min lilla kajalpenna hemma i neccesären. vita lögner är till för sånna som du. som inte vågar erkänna att dom söker på Aqua på www.youtube.com och låter huvudet rycka med i refrängen. det är omöjligt att sitta still, malmö sover aldrig. fantasier sover aldrig. 

ballad of a thin man. 

jag har stängt av musiken. enjoy the silence. nej jag kunde inte stå emot. jag (hjärta) musik. all i ever wanted, all i ever needed finns inte här. all i ever wanted är en älskling som ska blåsa mig i örat och kyssa mig i nacken. det är all I ever wanted. men älskling ta det försiktigt du är en porslins-apa och det kan hända en olycka när som helst. most accidents happends at home. älskling du är charmig. this charming man. ditt hår är ruffsigt och din röst är lite upp och ner och bak och fram. lite gay, lite fint. min mamma har sett dig live när hon fyllde fyrtio. roses are red violets are blue honey is sweet but not as sweet as you. shame on me, jag sitter här ensam i mitt istängda rum och väntar på att få åka till akuten med min hosta. när folk frågar om jag röker säger jag bara: jag är rök. cause thats the way I are. Yeah. party party jag blev sugen.Bounce bounce we could-a-been the perfect soulmates. 


min hosta dödar mig långsamt innifrån men girlfriend in a coma räddar mig och let me whisper my last goodbyes, I know, it serious. min hosta alltså.
are you lonesome tonight? nej aldrig är jag lonesome för bara man har mat teve och fantasi så är man aldrig lonesome. 

älskling kom närmare så ska jag viska en sak som ingen vet. jag är ensam. ensammast i [email protected]. inte ens fantasivärldar och Aqua kan hjälpa mig längre. inte ens det. men... baby, baby kom hit ska jag viska en sak till. du måste komma närmare.. hör du mig?

this is the year this is the year it all will happen It’s finally here I have been waiting all my life.



love is gone.

Postat av: h.

min värld är din värld.

2008-08-31 @ 13:36:48
Postat av: sofia

f

i

n

t

.

2008-08-31 @ 13:47:53
wwwhttp://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: L

=U säger jag bara, det säger allt

2008-08-31 @ 15:00:27

hhh

you

www

letters

RSS 2.0