knark är bajs

egentligen bryr ingen sig om något annat än sig själv. Ingen bryr sig alls men det går ändå för här sitter jag med ballader om magra pojkar och prasslande duntäcken. jag vill inte tänka på dej, för du är avslutad och har liten kuk. Ja det är sant, egna erfarenheter är alltid roligare. men det är lite svårt att styra det man drömmer om på natten. Fast jag vet att du är dum och har liten kuk och ibland vet man inte att det är en mardröm förrens efteråt. 

En kopp pepparmintste hade suttit fint, men jag är trött och vattenkokaren bor i himlen. Man slösar på el genom att koka vatten i kastrull på spisen och en karta lyckopiller hade varit bra. men du är bara luft och lite skit fast det känns som att du är som en lina kola .(även fast jag aldrig har provat kokain i mitt liv, fantasi är bra att ha. )I just think that we NEVER should get on för det blir bäst för alla parter och dessutom har du för liten kuk för att ett sexliv över huvudtaget ska vara tänkbart. 
Amelie var/är fin och det är less-fat chips också.  Blä! Jag hatar mitt humör och den här perioden i mitt liv. Det känns som om att en reprís av hösten -07 är på väg och det vore hemskt för så dåligt har jag aldrig mått. God Natt och dröm om magra pojkar med ruffsigt hår och trötta knarkade ögon. 


jag hatar folk som snor ens låtar. sånt är inte acceptabelt. We get on tillhör enbart oss. ingen annan

Postat av: h.

flytta hit. du skriver bra. jag bryr mig. vad gör du idag? jag vill vara med dig. kan jag låna lite text av dig?

2008-08-30 @ 12:18:31
Postat av: L

jag hade ändå velat ha tre pojkvänner... kanske inte de som du har valt ut dock.

2008-08-30 @ 13:25:16

hhh

you

www

letters

RSS 2.0