detta eviga sug

Det finns ju sötsug, och matsug, och massa olika sug. MEn jag har inte sånna problem. Mitt problem är:

Att jag är festsugen. Jag är alltid, alltid alltid det. Oavsett tidpunkt på dygnet, och oavsett hur jag mår. Till och med måndagmorgon när man helst bara vill gå och dö i ett hörn.

De vanliga partylåtarna går på repeat i skallen, ni vet: My cool och Alla som inte dansar. Och jag försöker få bort den genom att lyssna sönder låtarna. Men det blir bara värre, för dom låtarna blir aldrig uttjatade.
Och det är helt sjukt, för att jag överdriver inte när jag säger att det bara blir värre o jag tillexempel har baksmälla. Då är jag om något ännu mera pepp. 
  Detta suget äter upp en inifrån typ, för verkligen alla runtomkring berättar om hur kul fredagen kommer bli, och hur kul gårdagen var. Själv sitter man på sin röv med 1.50:- i plånboken och totalt deppar samman. 
   Ibland går det så långt att jag sätter på musik på rummet och står och shakar för mig själv, bara för att. 
Gud, jag bara måste ut och festa NUNUNUNU!!!!!!! Någon som vill skänka pengar för välgörande ändamål? :D

/amanda

Postat av: Oscar

-ge pengar- xD känner igen känslan fan

2008-04-09 @ 19:54:03
wwwhttp://schizobarn.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0