11

Hej. en kort resumé av min helg.
Fredag: Började städa på rummet. STORstäda. Blev inte klar. Ser ut som fan fortfarande. Myskväll med mamma med film och gott gott. Massage på min förbannade nacke.
Lördag: Uppstigning kl 7. Buss till tävling i Trellehulla. Kom till ishallen 09.03. Tävlade med kortprogrammet kl. 10.45. Gick bra. Åkte in till "centrum", inte mycket till sådant visserligen. Krängde på EP-huset på annans bekostnad. Tillbaks till ishallen. Kolla på klubbkompisar. Åkte långprogrammet. klockan 17.10. Det gick också bra. Prisutdelning klockan halv sju. Somna i bilen hem. Placerade två st. 2:a pris i mitt fulla prisskåp.
( och nej det är inte fullt av priser, utan av annat skit.)
Åt en pizza och sen stupade inne på mitt slagfält.
Söndag: Inse att man vinner en timme på morgonen! Wahoo. Vila, vila, vila, filmmaraton(?). barnvakt.
Men men. Efter en tuff helg så har jag en veckas lov. Visserligen brukar lov betyda mer träning. Thats life. Just keep swimming.
klart slut.
/ a


hhh

you

www

letters

RSS 2.0