13

Idag är det tydligen Halloween. Tydligen.
Nu: Huvudvärk och trötthet.
Snart: Sällskapsresan-maraton.'
Senare: Göra lunch.
Ännu senare: Äta glass med moder jord. (flå't Izabellos, att jag snor ditt smeknamn).
Imorgon Torsdag: Sova länge. Äta frukost kl. 10.23. Gå runt i pyjamas hela dagen, tills mamma blir sur och tvingar mig att sätta på mig vanliga kläder. Storstäda mitt slagfält. Träna från 17-20. Äta tjockekorv och ugnstillagade grönsaker. Blärk, pappa's standard när Moder Jord jobbar. Fest.
I övermorgon Fredag: Baksmälla.Väckarklockan ringer 06.00. Snoozar en gång, till kl. 06.09. Går upp och äter frukost. Åker 4:ans buss till träningen 06.49. Åker 4:ans buss hem från träningen 09.20. Komma hem, duscha. Bli tvingad att följa med till Skånes Rövpark. Åka hem. Åka buss till Svedala 16.32. Förbereda fest. Vara fyllesvin.
Jag förstår inte varför alla kallar mig kontrollfreak. Varför?
klart slut.
/a

Postat av: laaaarsson

men halloween skaj u va på en helg!! JÄTTEDUMT!! grr

2007-10-31 @ 12:54:44
wwwhttp://bestick.blogg.se
Postat av: amanda

håller med!
Undra vem larsson är.

2007-11-05 @ 22:44:47
wwwhttp://mrsx.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0