1

Det här blir då den första gången jag överhuvudtaget bloggar.

men nån gång ska ju bli den första.

 

Min dag började som en katastrof, när jag ställde mobilen på 08.30 istället för 07.30

Inte nog med det, jag var dödstrött. Då menar jag inte sådär lite normalt morgontrött som går över efter ett par miuter, utan DÖDSTRÖTT. Och det mina vänner, det går inte över efter "ett par minuter". Saken blev inte bättre av att min odrägliga skitunge till syster satt och övade blockflöjt i köket. Jag har mitt rum utanför köket, och hon spelade falskt. Vad hade jag gjort för att förtjäna att vakna i detta helvete?

 

Att jag dessutom satt uppe till halv två med en filmanalys igår gjorde att mitt humör idag varit utomordentligt perfekt. Filmen är dessutom totalt jävla värdelös och min teori om att regissören är född i en formsvacka är bekräftad.

 

För övrigt är jag i en väldigt jobbig fas i livet, just nu. Existensiell kris kallas det tydligen, (om man ska lyssna på min allsmäktige moder).

Det borde finnas en dammsugare fast för tankar, en tankesugare. Då kunde man suga bort alla jobbiga val och måsten här i livet. Men som min kära vän Mrs x säger: Det finns inga måsten här i livet. Så då skulle man bara städa bort alla jobbiga val. Men när jag tänker efter finns det faktiskt måsten. Superdupermega många måsten. *suck*

När jag blir stor och smart ska jag uppfinna en tankesugare, och då kanske jag vinner nobelpriset och får massa pengar. För dom ska jag köpa mig en sådan mackapär.

 

klart slut.

/A

 



hhh

you

www

letters

RSS 2.0