16

Lovet börjar lida mot sitt slut. Jaha ja.
Igår: "Fest" i Tygelsjö. Hela skiten var som tagen ur världens mest värdelösa film "Hipp hipp hora!". Usch usch, bad feelings så fort jag steg in i huset. Iallafall det skulle börjas drickas direkt, fjortisvarning jag vet, jag vet. . .
Några glas senare var vi alla ute ur det sönderslagna huset och på busshållsplatsen joinades vi av Kling o Klang och deras vita civil-bil. Ojoj.
Plötsligt av någon konstig anledning stog Amanda inte längre vid busshållplatsen utan istället på en tomt bakom en stor grön buske. . .
Bussresan var förfärligt högljudd, skrikig, gapig, och bara allmänt rolig. Stackars stackars busschaffis.
Blää imorse skulle jag träna. Klockan halv åtta. Jag gick upp 06.10. Ja du läste rätt. Men å andra sidan sov jag från 10 till nu. El najsos. Ikväll: chill, som det så coolt heter, hos Mcflytönten. see ya there fuckers.
Det rullar och går, och Jag har köpt en ny tröja. Den är tjusigt fin.
Klart slut.
/ A


hhh

you

www

letters

RSS 2.0