26

Klockan är 22.46 torsdagen den 8 november.
Officiellt sett är jag 16 höstar. Officiellt.
Börjar man gräva djupare i min kropp finner man snart att den motsvarar en 94 årings.
Det går utför. Minnesluckor och guldfiskminne varvas med ryggont och reumatism.
Konstant trötthet går hand i hand med dålig kondition och seg hjärna.
Jag mår som en 90åring.
Det finns ett uttryck som lyder: "Se ut som en pigg nittioåring"
I mitt fall är det : " Se ut som en trött nittioåring"
Det som skrämmer mig mest är ändå kanske mitt minne.
Senil-dement guldfisk. Jag kommer inte ihåg mycket, och det jag trots allt inte glömmer är små skitsaker som när Zlatan fyller år och så vidare. 3 oktober, samtidigt som mig visserligen.
Jag måste väl börja med att skriva upp varenda VARENDA liten sak som jag ska göra. Usch, så förnedrande, det gör knappt min gammelmormor på 96 bast.
Well ha en fortsatt trevlig tisdagmorgon, och hallå ni? Snart är det sommar =)
klart slut.
/ A

Postat av: sandri

naw hahah du e för roolig=) amandas show blire! sitter ju för fan o asgarvar helt ensam jue!

2007-11-09 @ 15:11:42

hhh

you

www

letters

RSS 2.0